Najczęściej zadawane pytania

Nie. Zamówienie można złożyć nie rejestrując się. Można dokonać zamówienia jako gość. Jednak rejestracja w systemie umożliwia Państwu korzystanie z opcji takich jak: śledzenie statusów zamówienia, przeglądanie historii zakupów, udział w akcjach specjalnych i promocyjnych.

Wszystkie oferowane w AB Nahlik Sklep rzeczy pochodzą z naszej autorskiej kolekcji, a ich produkcja ma miejsce w Polsce. Dlatego czas ich realizacji wynosi do 14 dni. W przypadku rzeczy unikatowych czas realizacji może nieznacznie się wydłużyć.

Na stronie sklepu AB Nahlik za zamówione towary można płacić jedynie przelewem bankowym na konto firmy.

Fakturę VAT wystawiamy na wyraźną prośbę użytkownika. Koniecznym jest poprawne wypełnienie pola Firma, Numer NIP w formularzu rejestracji. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane do faktury oraz dane do wysyłki mogą być różne.

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep można zwrócić. (warunki zwrotu pkt. VI Regulaminu)

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep można zwrócić. (warunki zwrotu pkt. VI Regulaminu)

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep podlega gwarancji zgodnie z prawem konsumenckim. (warunki reklamacji pkt. VI Regulaminu)

Dane kontaktowe

AB Nahlik s.c.

ul. W. Kilara 11 (dawniej F. Prożka 11)
91–335 Łódź
POLSKA

tel.: +48 42 654 61 72
e-mail: abnahlik@abnahlik.pl
strona www: www.abnahlik.pl
facebook: www.facebook.com/abnahlik

Zapraszamy w godzinach:

poniedziałek – piątek
9:00–15:30

Formularz kontaktowy