FAQ / Najczęściej zadawane pytania

Korzystając z wyszukiwarki w prawym górnym rogu sklepu, lub przeglądając główne menu i wybrane, konkretne kategorie (np. Odzież, Sukienki, Wełna, Jedwab, itp).

Nie. Zamówienie można złożyć nie rejestrując się. Można dokonać zamówienia jako gość. Jednak rejestracja w systemie umożliwia Państwu korzystanie z opcji takich jak: śledzenie statusów zamówienia, przeglądanie historii zakupów, udział w akcjach specjalnych i promocyjnych.

Powodów może być kilka: • błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. • zapomniane hasło – w tym przypadku prosimy kliknąć w link „Zapomniałeś hasła?” dostępny w sekcji Zaloguj.

Aktualne hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 42 654 61 72 lub drogą elektroniczną na adres sklep@abnahlik.pl.

Wszystkie oferowane w AB Nahlik Sklep rzeczy pochodzą z naszej autorskiej kolekcji, a ich produkcja ma miejsce w Polsce. Dlatego czas ich realizacji wynosi do 14 dni. W przypadku rzeczy unikatowych czas realizacji może nieznacznie się wydłużyć.

Obsługa sklepu zajmująca się realizacją zamówień pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:30.

Tak. W takiej sytuacji przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 42 654 61 72 lub drogą elektroniczną na adres sklep@abnahlik.pl celem omówienia szczegółów.

Administrator sklepu AB Nahlik ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania punktów Regulaminu. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 42 654 61 72 lub drogą elektroniczną na adres sklep@abnahlik.pl.

Fakturę VAT wystawiamy na wyraźną prośbę użytkownika. Koniecznym jest poprawne wypełnienie pola Firma, Numer NIP w formularzu rejestracji. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane do faktury oraz dane do wysyłki mogą być różne.

• klient zamawia towar na stronie AB Nahlik, co jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i warunków sprzedaży • klient płaci za zakupiony towar przez wpłatę na konto bankowe (dane do przelewu każdy Klient otrzymuje w e-mailu potwierdzającym zawartą transakcje). • po zaksięgowaniu wpłaty AB Nahlik wysyła klientowi potwierdzenie płatności • w momencie wysyłki towaru AB Nahlik wysyła klientowi potwierdzenie nadania przesyłki.

Na stronie sklepu AB Nahlik za zamówione towary można płacić jedynie przelewem bankowym na konto firmy.

Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się po zaksiegowaniu na koncie firmy kwoty wynikającej z transakcji.

Na terenie Polski przesyłki dostarcza Poczta Polska, koszt przesyłki w wysokości 20 PLN ponosi zamawiający klient. W przypadku gdy suma zamawianych produktów wynosi 500 PLN lub więcej, zamawiający Klient nie ponosi kosztów dostawy. Informacja o „Darmowej dostawie” znajduje się w „Koszyku” zamawiającego, jak i w potwierdzeniu zamówienia.

Do przesyłki zawsze dołączamy potwierdzenie zakupy (paragon zakupu), jak również formularz zwrotu lub wymiany (reklamacji) towaru. Faktura VAT jedynie na życzenie Klienta. (pkt. II Regulaminu)

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep można zwrócić. (warunki zwrotu pkt. VI Regulaminu)

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep można zwrócić. (warunki zwrotu pkt. VI Regulaminu)

Tak. Każdy produkt zakupiony na stronie AB Nahlik Sklep podlega gwarancji zgodnie z prawem konsumenckim. (warunki reklamacji pkt. VI Regulaminu)

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!